آواکام

پیشرو در ارتباطات
هوشمند و مطمئن

هزاران کسب‌وکار در ایران، از شرکت‌های کوچک تا بزرگترین سازمان‌ها، به آواکام اعتماد دارند تا ارتباطات، پیام‌رسانی، جلسات و پشتیبانی از مشتریان را مدیریت کرده و به رشد درآمد خود کمک کنند.

یک پلتفرم برنده جوایز، مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان.

Item 1
Item 2
Item 3
Item 4
Item 5
Item 6
Item 7
Item 8
Item 9
Item 10
Item 11
Item 12
Item 13
Item 14
Item 15
Item 16
Item 17

مدیریت و کیفیت هوش مصنوعی آواکام را در عمل ببینید

همین امروز درخواست نمونه آزمایشی دهید!

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

برای کارکنان

تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید

از خلاصه‌های هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند

نیاز به یادداشت‌برداری را با ارائه خلاصه‌های هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.

تجربه‌ای همه‌جانبه برای نمایندگان فراهم کنید

تعاملات چندکاناله را به‌طور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همه‌جانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRM‌هایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستم‌ها ادغام کنید.

تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید

نمایندگان را با دانش زمینه‌ای به موقع و پاسخ‌های پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریع‌تری به مشتری ارائه دهند.

برای کارکنان

تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید

از خلاصه‌های هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند

نیاز به یادداشت‌برداری را با ارائه خلاصه‌های هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.

تجربه‌ای همه‌جانبه برای نمایندگان فراهم کنید

تعاملات چندکاناله را به‌طور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همه‌جانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRM‌هایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستم‌ها ادغام کنید.

تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید

نمایندگان را با دانش زمینه‌ای به موقع و پاسخ‌های پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریع‌تری به مشتری ارائه دهند.

برای کارکنان

تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید

از خلاصه‌های هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند

نیاز به یادداشت‌برداری را با ارائه خلاصه‌های هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.

تجربه‌ای همه‌جانبه برای نمایندگان فراهم کنید

تعاملات چندکاناله را به‌طور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همه‌جانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRM‌هایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستم‌ها ادغام کنید.

تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید

نمایندگان را با دانش زمینه‌ای به موقع و پاسخ‌های پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریع‌تری به مشتری ارائه دهند.

راهکارهای سازمانی

نیازهای پیشرفته دارید؟ ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

با یکی از کارشناسان راهکار ما تماس بگیرید تا شما را با برنامه‌ای ایده‌آل مطابقت دهیم.

قابلیت‌های پیشرفته مرکز تماس ما شامل موارد زیر است:

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

بازده سرمایه‌گذاری (ROI)
مرکز تماس هوش مصنوعی ما

نتایج واقعی از مشتریان ما

۲۹٪

بهبود در نگرش مشتریان

۸۰٪

کاهش زمان بسته شدن پرونده‌ها

۱۹

نقطه افزایش NPS

بر پایه پلتفرمی امن و قابل اعتماد ساخته شده است

Item 1
Item 2
Item 3
Item 4
Item 5
Item 6
Item 7
Item 8
Item 9
Item 10
Item 11
Item 12
Item 13
Item 14
Item 15
Item 16
Item 17

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

مورد اعتماد بیش از ۴۰۰,۰۰۰ کسب‌وکار در هر اندازه‌ای.

بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده می‌کند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.

بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده می‌کند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.

بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده می‌کند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.

بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده می‌کند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.

کاوش در نوآوری‌های محصولات

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

همین امروز درخواست دمو ثبت کنید