پیشرو در ارتباطات
هوشمند و مطمئن
هزاران کسبوکار در ایران، از شرکتهای کوچک تا بزرگترین سازمانها، به آواکام اعتماد دارند تا ارتباطات، پیامرسانی، جلسات و پشتیبانی از مشتریان را مدیریت کرده و به رشد درآمد خود کمک کنند.
یک پلتفرم برنده جوایز، مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان.
قدرت گرفته از هوش مصنوعی
RingSense AI در قلب RingCX قرار دارد و بهطور هوشمندانه، بینشها، اتوماسیون و کمکرسانی را در تمام مراحل تجربه مشتری تولید میکند.
قدرت گرفته از هوش مصنوعی
RingSense AI در قلب RingCX قرار دارد و بهطور هوشمندانه، بینشها، اتوماسیون و کمکرسانی را در تمام مراحل تجربه مشتری تولید میکند.
قدرت گرفته از هوش مصنوعی
RingSense AI در قلب RingCX قرار دارد و بهطور هوشمندانه، بینشها، اتوماسیون و کمکرسانی را در تمام مراحل تجربه مشتری تولید میکند.
قدرت گرفته از هوش مصنوعی
RingSense AI در قلب RingCX قرار دارد و بهطور هوشمندانه، بینشها، اتوماسیون و کمکرسانی را در تمام مراحل تجربه مشتری تولید میکند.
قدرت گرفته از هوش مصنوعی
RingSense AI در قلب RingCX قرار دارد و بهطور هوشمندانه، بینشها، اتوماسیون و کمکرسانی را در تمام مراحل تجربه مشتری تولید میکند.
مدیریت و کیفیت هوش مصنوعی آواکام را در عمل ببینید
همین امروز درخواست نمونه آزمایشی دهید!
یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده
با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.
تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید
از خلاصههای هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند
نیاز به یادداشتبرداری را با ارائه خلاصههای هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.
تجربهای همهجانبه برای نمایندگان فراهم کنید
تعاملات چندکاناله را بهطور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همهجانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRMهایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستمها ادغام کنید.
تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید
نمایندگان را با دانش زمینهای به موقع و پاسخهای پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریعتری به مشتری ارائه دهند.
تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید
از خلاصههای هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند
نیاز به یادداشتبرداری را با ارائه خلاصههای هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.
تجربهای همهجانبه برای نمایندگان فراهم کنید
تعاملات چندکاناله را بهطور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همهجانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRMهایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستمها ادغام کنید.
تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید
نمایندگان را با دانش زمینهای به موقع و پاسخهای پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریعتری به مشتری ارائه دهند.
تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید
از خلاصههای هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند
نیاز به یادداشتبرداری را با ارائه خلاصههای هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.
تجربهای همهجانبه برای نمایندگان فراهم کنید
تعاملات چندکاناله را بهطور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همهجانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRMهایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستمها ادغام کنید.
تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید
نمایندگان را با دانش زمینهای به موقع و پاسخهای پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریعتری به مشتری ارائه دهند.
نیازهای پیشرفته دارید؟ ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.
با یکی از کارشناسان راهکار ما تماس بگیرید تا شما را با برنامهای ایدهآل مطابقت دهیم.
قابلیتهای پیشرفته مرکز تماس ما شامل موارد زیر است:
- بیش از ۱۲۰ ادغام و ۴۰۰+ API
- مسیریابی پیشرفته مبتنی بر ویژگیها
- تعامل بومی با نیروی کار
- پیادهسازیهای سفارشی
یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده
با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.
بازده سرمایهگذاری (ROI)
مرکز تماس هوش مصنوعی ما
۲۹٪
بهبود در نگرش مشتریان
۸۰٪
۱۹
بر پایه پلتفرمی امن و قابل اعتماد ساخته شده است
یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده
با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.
بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده میکند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.
کارمند
مخاطب
- خط خدماتی
- خدمات پشتیبانی
بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده میکند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.
کارمند
مخاطب
- خط خدماتی
- خدمات پشتیبانی
بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده میکند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.
کارمند
مخاطب
- خط خدماتی
- خدمات پشتیبانی
بانک چند میلیارد دلاری از آواکام استفاده میکند تا خدمات مشتری و ارتباطات کارکنان را در ۱۰۰ شعبه ارتقا دهد.
کارمند
مخاطب
- خط خدماتی
- خدمات پشتیبانی
کاوش در نوآوریهای محصولات
یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده
با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.
کمک هوش مصنوعی
هرگز از روند کار عقب نمانید با پاسخهای بهموقع و پشتیبانی هدفمند از سوی ناظران در حین تعاملات زنده با مشتری.
کمک هوش مصنوعی
هرگز از روند کار عقب نمانید با پاسخهای بهموقع و پشتیبانی هدفمند از سوی ناظران در حین تعاملات زنده با مشتری.
کمک هوش مصنوعی
هرگز از روند کار عقب نمانید با پاسخهای بهموقع و پشتیبانی هدفمند از سوی ناظران در حین تعاملات زنده با مشتری.
کمک هوش مصنوعی
هرگز از روند کار عقب نمانید با پاسخهای بهموقع و پشتیبانی هدفمند از سوی ناظران در حین تعاملات زنده با مشتری.