سیستم تماس هوشمند

پیشرو در ارتباطات
هوشمند و مطمئن

هزاران کسب‌وکار در ایران، از شرکت‌های کوچک تا بزرگترین سازمان‌ها، به آواکام اعتماد دارند تا ارتباطات، پیام‌رسانی، جلسات و پشتیبانی از مشتریان را مدیریت کرده و به رشد درآمد خود کمک کنند.

ما ۳۰٪ از هزینه‌های کلی سیستم تلفن خود را صرفه‌جویی کرده‌ایم.

مدیرعامل پست بانک ایران

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

برای کارکنان

تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید

از خلاصه‌های هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند

نیاز به یادداشت‌برداری را با ارائه خلاصه‌های هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.

تجربه‌ای همه‌جانبه برای نمایندگان فراهم کنید

تعاملات چندکاناله را به‌طور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همه‌جانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRM‌هایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستم‌ها ادغام کنید.

تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید

نمایندگان را با دانش زمینه‌ای به موقع و پاسخ‌های پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریع‌تری به مشتری ارائه دهند.

برای کارکنان

تمامی نمایندگان خود را در یک فضای کاری واحد توانمند کنید

از خلاصه‌های هوش مصنوعی استفاده کنید تا نمایندگان بتوانند روی مشتری متمرکز بمانند

نیاز به یادداشت‌برداری را با ارائه خلاصه‌های هوش مصنوعی فوری و پیشنهادات اقدامات پس از هر تعامل با مشتری حذف کنید.

تجربه‌ای همه‌جانبه برای نمایندگان فراهم کنید

تعاملات چندکاناله را به‌طور یکپارچه با استفاده از صدا، ویدئو و بیش از ۲۰ کانال دیجیتال در یک فضای کاری همه‌جانبه مدیریت کنید. علاوه بر این، RingCX را در CRM‌هایی مانند Hubspot، ServiceNow، Microsoft Dynamics 365 و دیگر سیستم‌ها ادغام کنید.

تعاملات را با دستیار زنده برای نمایندگان بهینه کنید

نمایندگان را با دانش زمینه‌ای به موقع و پاسخ‌های پیشنهادی پشتیبانی کنید تا در هر مرحله، پشتیبانی سریع‌تری به مشتری ارائه دهند.

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

راهکارهای سازمانی

نیازهای پیشرفته دارید؟ ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

با یکی از کارشناسان راهکار ما تماس بگیرید تا شما را با برنامه‌ای ایده‌آل مطابقت دهیم.

یک مرکز تماس قدرتمند، اما آسان برای استفاده

با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در تمام مکالمات پشتیبانی خود، رضایت کارکنان را افزایش دهید و تعامل مشتری را بهبود بخشید.

یک پلتفرم برنده جوایز، مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان.

بر پایه یک پلتفرم ابری امن ساخته شده است که دارای مجموعه‌ای قوی از گواهینامه‌های امنیتی و تطابق با مقررات جهانی می‌باشد.

سؤالات متداول درباره سیستم‌های تلفن تجاری

سیستم تلفن تجاری چیست و چگونه کار می‌کند؟

سیستم تلفن تجاری یک پلتفرم ارتباطی است که تماس‌های صوتی، ویدئویی و پیام‌ها را برای کسب‌وکارها مدیریت می‌کند. این سیستم به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از اینترنت و شبکه‌های تلفنی، تماس‌های ورودی و خروجی را با کیفیت و بهره‌وری بالا مدیریت کنند.

آیا سیستم تلفن تجاری قابلیت مقیاس‌پذیری دارد؟
بله، سیستم‌های تلفن تجاری به‌طور انعطاف‌پذیر قابل مقیاس هستند. شما می‌توانید خطوط تلفن جدید اضافه کرده و امکانات بیشتری مانند پشتیبانی از چندین شعبه و ادغام با نرم‌افزارهای دیگر را فعال کنید.
آیا سیستم‌های تلفن تجاری از امنیت بالایی برخوردارند؟

بله، اکثر سیستم‌های تلفن تجاری بر روی پلتفرم‌های ابری امن اجرا می‌شوند و دارای گواهینامه‌های امنیتی و تطابق با استانداردهای جهانی هستند که اطمینان از امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شما را فراهم می‌کنند.

آماده تغییر هستید؟